کرمان|جشن کودک و نوجوان به مناسبت هفته بهزیستی با حضور فرماندار شهرستان زرند ، رئیس و کارکنان بهزیستی این شهرستان و حضور بیش از 5 هزار نفر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان صادق زاده فرماندار زرند با اشاره به سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان متولی مسائل اجتماعی گفت :  این  مجموعه  در راستای  گسترش وارتقای کیفیت زندگی ورفع فقر وپریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه موفق عمل کرده است

فرماندار زرند شعار امسال هفته بهزیستی ،به زستن در گام دوم ،شفافیت ،توانمندسازی وارتقای سلامت اجتماعی را یک نقشه راه برای فعالیت های یک ساله این مجموعه دانست وافزود آگاهی بخشی وآموزش در جامعه بخصوص خانواده ها از عناصر مهم در حوزه بهزستی است که می تواند در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر واقع شود .
وی بهره مندی معلولین شهرستان از امکانات رفاهی  وخدماتی ،بررسی مشکلات فضا های شهری و انجام مناسب سازی برای تردد معلولان وجانبازان را جزیی از وظیفه ذاتی مسئولین دانست . 
محمدابراهیمی رئیس بهزیستی شهرستان زرند از حضورو حمایت ها زحمات و تلاش های ارزشمند فرماندارشهرستان زرند در مجموعه بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.
 

کد خبر 1855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد