پیام تبریک دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان به مناسبت گرامیداشت روز آزادسازی خرمشهر

سلام بر تو ‌ای خرمشهر... سلام به تو که گردان‌ گردان، زخم در سینه داری و با عشق نسبتی دیرینه. خرمشهر! سلام بر تو و درود بر پایداری مسجد جامع تو که قرارگاه ایثار بود و وعده‌گاه افتخار! سلام بر تو که نامت هنوز که هنوز است پر از ترکش است و یادت هنوز که هنوز است پر از حماسه...


سوم خردادماه،یادآور شکوه ایمان و تجلی وحدت کلمه و مقاومت و آزادگی مردمان سرزمینی ست که با اتکال به نیروی لایزال الهی و رهبری بی نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جلوه های بی نظیری از ایثار و شهامت و شهادت طلبی در راه سرافرازی میهن اسلامی را به تصویر کشیدند.
فرزندان ایران اسلامی در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ طی عملیاتهایی پیاپی توانستند با اهداء خون سرخ خویش، پس از ۵۷۶ روز، خرمشهر را از تصرف نیروهای اشغالگر عراق آزاد ساخته و برگ زرین دیگری را در جریده ی عالم،به نام خویش به ثبت رسانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس، فرا رسیدن سوم خردادماه،روز فتح خرمشهر را محضر  رهبر فرزانه انقلاب،حضرت آیت الله خامنه ای،یادگاران دفاع مقدس و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه رحمان قدیر سربلندی و عزتمندی روزافزون مردمان این آب و خاک را مسالت می نمایم.

کد خبر 17804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد