در رسانه | فعالیت اورژانس بهزیستی  کبودراهنگ در زمینه کاهش بحران کرونا

جعفری نیکو، به اقدامات اورژانس اجتماعی بهزیستی کبودراهنگ در راستای کاهش آسیب کرونا خبر داد و گفت: توزیع بسته های حمایتی و بهداشتی بین جامع هدف از اقدامات انجام شده است.

«رضا جعفری نیکو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به اقدامات اورژانس اجتماعی بهزیستی کبودراهنگ در راستای کاهش آسیب کرونا اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع  ویروس کرونا در طی چند ماه اخیر وایجاد قرنطینه جهت جلوگیری از شیوع ویروس، روزهای قرنطینه واسترس های ناشی از این بیماری واگیر دار مشکلات متعددی برای خانواده ها به وجود آورده است.

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: واحد اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان کبودراهنگ در راستای کاهش آسیب های احتمالی  اقدامات مختلفی  در جهت حمایت از مردم انجام داده است.

وی ادامه داد:   توزیع بسته های بهداشتی ازجمله ماسک ودستکش  و بسته های حمایتی  به خانواده های نیازمند، آگاه سازی  و ارائه مطالب آموزشی در فضای مجازی،   ارسال روزانه یک پیام  در جهت آگاه سازی  خانواده ها، تشکیل تیم تخصصی سیار در خصوص تدوین برنامه آگاه سازی (6 ماهه) از برنامه های اجرایی است.

وی بیان کرد: تهیه کارت های آگاه سازی و توزیع در واحد های اجتماعی و توانبخشی و فروشگاهها به تعداد 400 برگه، استقرارخودرو اورژانس و آگاه سازی با حفظ پروتکل های بهداشتی و پذیرش از طریق شناسایی توسط تیم سیار، پیگیری تماس های خط 123 و حضوردر محل،  آگاه سازی و شناسایی افراد مبتلا از دیگر فعالیت های انجام شده  است.

جعفری به  انجام  مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی در زمینه کاهش استرس ناشی از بیماری خبر داد و گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی کبودراهنگ با تمام توان در جهت کاهش بحران ویروس کرونا در جامعه تلاش می کند.

کد خبر 17540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد