پیام تبریک مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

"سالها تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران را، به ثمر نشاند و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. 27 اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را مرور کنیم.

این روز متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است. ما معتقدیم که روابط عمومی یک شغل نیست ،یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با هموطنان قرار دارد به این مهم اولی تر است .
امروزه روابط عمومی، نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی، بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه‌ای دارد، قطعا ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی نقطه عطفی در توسعه و تحول سازمانها خواهد بود.

اینجانب این روز و این مناسبت را به همه مدیران و همکارانی که به "روابط عمومی " متصف هستند تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون یکایک آنان را آرزو می نمایم."

کد خبر 17481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد