کرمان|مدیر کل امور بانوان استانداری : خدمات پیشگیرانه در حوزه مسائل اجتماعی می تواند به اصلاح ساختارها کمک کند

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان با مدیرکل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی با تقدیراز نگاه مثبت مدیر کل امور بانوان استانداری به حوزه مسائل اجتماعی گفت : سازمان بهزیستی با تعامل شرکای اجتماعی در راستای حمایت و توانمندسازی گروه های هدف تلاش می کند .

صادق زاده در این دیدار با بیان اینکه باید از طریق تجارب ، تعامل و همدلی مسائل اجتماعی را مدیریت نماییم گفت : استفاده از قدرت و رفتارهای آمرانه پاسخ مناسبی را در بر نخواهند داشت بنابراین مجموعه مدیریت و مسئولین بهزیستی طی سالهای اخیر کوشیده است تا با بهره مندی از تجارب و تخصص افراد صاحب نظر درحوزه مسائل اجتماعی طرحها و برنامه های اجتماعی را بصورت منطقه ای و بومی اجرایی نماید.

فاطمه حسینی مدیرکل امور بانوان استانداری نیز در این دیدار ضمن تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی و تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی در رفع معضلات اجتماعی به ویژه حوزه زنان گفت : کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود .

مدیر کل امور بانوان استانداری با اشاره به نگاه درمانی و پیشگیرانه بهزیستی خاطر نشان کرد : خدمات پیشگیرانه در حوزه مسائل اجتماعی می تواند در اصلاح ساختارها از جمله نهاد تربیتی خانواده ها و کاهش آسیب ها موثر باشد .

وی در ادامه با تقدیر از همکاری های تأثیر گذار بهزیستی در طرحهای مختلف اجتماعی به ویژه درحوزه امور زنان و خانواده افزود : گسترش فرهنگ تعامل و همکاری و ورود خیرین و واقفین در حوزه کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را بسیار مهم و همگرایی و متمرکز نمودن فعالیتها و منابع را در این راستا بسیار ارزشمند و ضروری خواند.

در ادامه مدیرکل امور بانوان استانداری  بااهداء لوح تقدیر از زحمات مدیرکل بهزیستی در ارائه خدمت ارزنده به جامعه تقدیر نمود.

کد خبر 1725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد