دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان

دکتر گوهردهی به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی و وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با دکتر هادی ابراهیمی دیدار و گفتگو کرد.


 
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی با بیان اینکه صدا و سیما تحت مدیریت دکتر ابراهیمی ، برنامه های تاثیرگذاری در حوزه اجتماعی، تولید نموده است گفت: بر اساس قانون ششم توسعه مسئولیت تامین سلامت اجتماعی بر عهده بهزیستی میباشد و صدا و سیما در این راستا تعامل بسیار خوبی برقرار نموده است..
مدیر کل بهزیستی استان مازندران خاطرنشان کرد: تولیدات سیما با نگاه سلامت محور در حوزه های مختلف در بسیاری مواقع همراه بهزیستی در تامین سلامت جامعه در حوزه جسم و روان بوده است.
وی افزود: بهزیستی با شناسایی آسیب های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه در بسیاری از زمینه ها از جامعه هدف خود شامل معلولین، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و کودکان حمایت میکند.
 دکتر گوهردهی با اشاره به لزوم  تعامل و همراهی دیگر دستگاه ها در پیشبرد اهداف حمایتی بهزیستی، بر نقش پررنگ صدا و سیما در آگاه سازی و انتشار اقدامات بهزیستی برای شناساندن آن به آحاد جامعه تاکید و تصریح کرد: حضور همه جانبه تمامی دستگاه ها و نهادهای ذیربط برای حمایت از محرومین ضرورت بسیاری دارد چرا که در جامعه هدف بهزیستی افرادی وجود دارند که جز خداوند مامن دیگری برای حمایت ندارند .
مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه حدود یک سوم جمعیت استان تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند، اذعان کرد: از جمعیت600 هزار نفری جامعه هدف بهزیستی، 15 هزار زن سرپرست خانوار و  164 هزار خانواده از خدمات بهزیستی بهره مند هستند و حدود 47 هزار معلول مستقیما از بهزیستی مستمری دریافت میکنند.
وی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در شناساندن خدمات بهزیستی به مردم استان افزود: تعاملات بیشتر بهزیستی و صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منجر به جلوگیری از بروز اسیب های اجتماعی و پیشگیری از بسیاری معضلات خواهد شد.
دکتر گوهردهی  صدا و سیما را یکی از شرکای اجتماعی بهزیستی دانست و یاداور شد: در صورتیکه وظایف و خدمات بهزیستی توسط صدا و سیمای استان به منصه ظهور برسد، بهزیستی در جذب مشارکت های بیشتر شرکای اجتماعی که بازوان توانمند این نهاد حمایتی در تحقق اهدافش هستند، موفق تر خواهد بود.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران با اشاره به هجمه های رسانه های بیگانه در کوچک نشان دادن اقدامات  نظام اسلامی در بحران کرونا گفت: لطف خداوند، تلاش های به هنگام و اقدامات پیشگیرانه مجموعه دولت در بحران شیوع کرونا، برگ زرین دیگری در کارنامه نظام جمهوری اسلامی به جای گذاشت
در ادامه دکتر ابراهیمی با بیان اینکه صدا وسیما تمام قد در کنار بهزیستی  و مردم شریف استان ایستاده است گفت: در معرفی  افراد موفق جامعه هدف و  بحث جلب مشارکت خیرین بهترین تهیه کنندگان و تولید کنندگان صدا و سیما اماده تهیه مستند های فاخر برای معرفی اهداف حمایتی آن هستند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران با اشاره به گستردگی فعالیت های بهزیستی افزود: یکی از اهداف مشترک صدا و سیما و بهزیستی توجه به توانمندیهای جامعه معلولین و شناساندن آن به مردم جامعه است.
وی بر حمایت بی قید و شرط صدا و سیما از بهزیستی تاکید و اذعان کرد: نگاه سازمان  صدا و سیما به بهزیستی نگاه همراهی و همدلی است و هر چه در توانمان باشد برای همکاری با این نهاد حمایتی انجام خواهیم داد 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: تمام امکانات صدا و سیما در خدمت بهزیستی است تا به یاری خداوند بتوانیم آثاری در شان مخاطبین محترم تولید کنیم تا به این ترتیب به تحقق اهداف مشترک که همانا نمایش توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی  و آگاهی بخشی به جامعه است، نزدیکتر شویم.

در پایان مقرر شد تا کارگروه شورای راهبردی  متشکل از معاونت برنامه سازی صدا و سیما و بهزیستی استان جهت تعاملات بیشتر تشکیل شود.

کد خبر 17042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد