راه اندازی طرح پویش همدلی مومنانه در بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آغاز طرح پویش همدلی مومنانه همزمان با فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان خبر داد .

هم استانیهای عزیز کسانی که نسیم مهرتان حتی فرشته های آسمانی را سرمست کرده است، بیایید این بار نیز ملائکه را به استشمام بوی خوش مهربانی تان مهمان کنید و با یاری رساندن به نمایندگان آنان بر روی زمین، کودکان دوست داشتنی مان، پروردگار را در برابر همه مخلوقات دیگرش سرافراز سازیم یک دست هم صدا دارد؛ آن‌جا که دستی می‌گیرید. سرنوشت انسانهای کم‌برخوردار سرزمین‌مان را به دستان من و تو گره می‌زند. با «قلب مهربان» در تغییر سرنوشت  انسانها سهیم باشیم که شاید تغییرها به دستان آنها رقم خواهد بخورد...                                                                           

زهرا امینی افزود : جهت جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی، طرح پویش «همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی» از سوی بهزیستی استان مرکزی راه اندازی شد            

 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: این پویش با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی وضدعفونی کننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان مرکزی ، راه اندازی شده است.

ایشان با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی برکمک‌های مومنانه به افراد نیازمند، تصریح کرد :امسال به علت شیوع ویروس کووید 19 وآسیب دیدگی بیشتراقشار ضعیف و دوری از تجمعات  ، پویش استانی همدلی مومنانه راه‌اندازی شده تا خیّران و نیکوکاران سفره‌های خود را در قالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.
امینی بیان کرد: با راه اندازی این پویش سازمان بهزیستی به کمک مردم خیر و نیکوکار برای رفع مشکلات جامعه هدف سازمان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت : براین اساس خیرین می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های خود را برای همدلی با نیازمندان و تأمین نیازهای افراد تحت پوشش، ازطریق شماره کارت:     ۶۳۶۷۹۵۷۰75054093، کد ussd: #7728*6655*و شماره حساب 415104541510242بانک مرکزی شماره شبا :  750100004151034541510242ir  پرداخت نمایند.

ایشان گفت: امید است این کمک‌ها توسط هم استانی‌های عزیزوخیران، بویژه درماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد

امینی افزود: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی وبا استفاده ازدستورالعمل‌های پیشگیرانه، از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توانسته است با مدد و فداکاری کارکنان و مددیاران خود و خیرین گرامی، مراقبت از سالمندان، معلولان، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش را با موفقیت انجام دهد.

کد خبر 16898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد