روانشناسان سلامت روح و روان و زندگی سالم ایده‌آل را به جامعه هدیه می‌دهند

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت فرارسیدن روز روان شناس و مشاور، ضمن برشمردن خدمات ارزنده روان شناسان و مشاوران در مدیریت بحران کرونا، پیام تبریکی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور با رویکرد پیشگیرانه، ارائه خدمات تخصصی و کارآمد مشاوره ای و روان شناختی را به گروههای هدف و  عموم جامعه در دستور کار دارد.

آسیب های روانی و اجتماعی نوظهور در پی تغییرات اجتناب ناپذیرجوامع و گذر از حالت سنتی به صنعتی، توجه به علم روان شناسی و مشاوره را بیش از پیش افزایش داده و در بحرانهای اخیر احساس نیاز به خدمات روانشناختی را به وضوح نشان داد و حضور دلسوزانه، متعهدانه، تخصصی و داوطلبانه روانشناسان در کمک به همنوعان خویش نمونه مثال زدنی از مشارکت پویای این قشر در تحقق سلامت روانی اجتماعی است.
اینجانب  *نهم اردیبهشت ماه روز جهانی روان شناس و مشاور*  را به جامعه روان شناسی ومشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند خصوصا همکاران خدوم و تلاشگرسازمان بهزیستی که در این روزهای سخت و هنگامه درد، رنج، نا امیدی و تردید یاریگر و حامیِ هم وطنان عزیز هستند و در قالب تیم های محب، خط مشاوره ای ۱۴۸۰، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و مراکز مشاوره و سایر بخشهای مشاوره ای و مددکاری با تلاشی مضاعف و خستگی ناپذیر نقش بی بدیلی را در حفظ و ارتقاء سلامت روان جامعه و کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا ایفا میکنند تبریک عرض می نمایم. موفقیت همگان را در  راه کمک رسانی به  محرومین،  نیازمندان  و معلولین از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 16708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد