پویش ملی روانشناختی مقابله با بحران کرونا

برای مقابله با بحران های سلامت روان در بیماری ویروس کرونا، پویش روانشناختی مقابله با کرونا با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" سرپرست اداره کل بهزیستی با اعلام این خبر افزود: متعاقب شیوع ویروس کرونا، ترس از  ابتلا به بیماری و افزایش مبتلایان و مرگ های ناشی از بیماری، باعث افزایش اضطراب و تنش روانی در جامعه  شد که متعاقب آن اداره کل بهزیستی برای اینکه تنش های موجود در جامعه فروکش کند و سطح سلامت روان جامعه دچار آسیب نگردد؛ اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی ، مجازی و توزیع بروشورهای آگاهسازی از طریق تسهیلگران و همیاران سلامت روان اجتماعی نموده است .

محمدی گفت: پویش ملی روان شناختی مقابله با بحران ویروس کرونا از روزهای ابتدایی شیوع بیماری با همکاری انجمن روان شناسی اجتماعی ایران و با استفاده از  اساتید روان شناسی، دانشگاه ها و نهادها در بستر فضای مجازی و با هدف آموزش و افزایش آگاهی عمومی آغاز به کار کرده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی افزود: موضوعات متعددی در خصوص کودکان و کرونا ، سبک زندگی جدید با توجه به اپیدمی کرونا ، نحوه مقابله با استرس و خود مراقبتی ، کمک به افراد آسیب پذیر وسالمندان و راهکارهای مقابله با استرس در افراد سوگوار با هدف ارتقاء سطح سلامت روانی جامعه  مد نظر بوده است .

کد خبر 16642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد