توزیع غذا و اقلام بهداشتی در مناطق آلوده و پاتوق ها

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در مراکز کاهش آسیب و پاتوق ها به معتادان متجاهر عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری"معصومه محمدی " افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در مراکز کاهش آسیب و دربین معتادان متجاهر، خدمات ویژه ای علاوه بر ارائه خدمات روزانه به مقیمان و مراجعان این مراکز ارائه شده است.

محمدی اظهار داشت: وسایل بهداشتی نظیر مواد غذایی، سرنگ،  پد الکلی، وسایل ضدعفونی، صابون، مایع دستشویی و دستکش یک بار مصرف در مراکز کاهش آسیب و پاتوق ها به معتادان متجاهر تحویل داده شد.

وی با اشاره به ضد عفونی و گندزدایی پاتوق ها ادامه داد:  همچنین در این مرحله 100 بسته مواد غذایی و بهداشتی بین این افراد توزیع شده که این اقدامات در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه در اجرای این طرح بسته‌های آموزشی و بهداشتی بین افراد توزیع می‌شود اظهار داشت: اقشار هدف این طرح  عمدتا به علت سوء تغذیه دچار کاهش سطح ایمنی در بدن بوده و مستعد ابتلا به ویروس کرونا هستند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، آموزش و آگاه بخشی افراد آلوده و  مصرف کننده مواد در ارتباط با بیماری کرونا، انجام می شود و علاوه برآن بسته های آموزشی حاوی نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و نیز بسته های بهداشتی،  مواد شوینده،  ضدعفونی کننده و ماسک تحویل آنها می شود.

یاری گفت: همچنین غربالگری علامتی این افراد در محل های تجمع و پاتوق آنان صورت می گیرد و افرادی که دارای علامت هستند به اورژانس پزشکی جهت کارهای درمانی ارجاع می شوند.

کد خبر 16527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد