دامغان ا تولید ماسک در موسسه خیریه ۱۴ معصوم

محمود زحمتکش رئیس بهزیستی شهرستان دامغان گفت : در این کارگاه تولید ماسک توسط فرزندان مرکز کوثر و ریحانه موسسه خیریه چهارده معصوم ( ع) انجام می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان از کارگاه تولید ماسک موسسه خیر ۱۴ معصوم بازدید داشت .

این کارگاه تولید ماسک با همکاری بهزیستی شهرستان دامغان و موسسه خیریه ۱۴ معصوم راه اندازی شده است که در این کارگاه تولید ماسک توسط فرزندان مرکز کوثر و ریحانه موسسه خیریه چهارده معصوم ( ع) انجام می شود .

محمود زحمتکش رئیس بهزیستی شهرستان دامغان : موسسه چهارده معصوم دامغان با تحت حمایت داشتن حدود ۵۰ فرزند یکی از موسسات خیریه فعال و همراه اداره کل بهزیستی استان است و یکی از موسسات پیش رو در امر کمک رسانی به آحاد جامعه می باشد .

وی افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تشدید نیاز کشور به اقلام بهداشتی کارگاه های تولید ماسک و لباس ایزوله در استان با همکاری اداره کل بهزیستی و خیرین استان راه اندازی شد است که در این راستا کارگاه تولید ماسک موسسه ۱۴ معصوم با نیروی انسانی هر شیفت هشت نفر و در دو شیفت کاری روزانه تعداد ۱۰۰۰ عدد ماسک جهت استفاده در بخش پرسنلی ، مراکز و مددجویان تولید می کند .

کد خبر 16100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد