ثبت 290 تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی در یکروز

به دنبال اعلام پیامک وزارت بهداشت، 290 تماس با مشاوران اورژانس اجتماعی به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی " گفت: به دنبال اجرای طرح قرنطینه بعد از شیوع بحران کرونا و به منظور ارائه خدمات روانشناختی در بین خانواده ها، سازمان بهزیستی کشور اقدام به تقویت اورژانس اجتماعی نمود.

وی افزود: با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بهزیستی و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده وزارت بهداشت پیامکی برای خانواده ها ارسال کرد و از آنها خواست در صورت مشاهده کودک آزاری، همسر آزاری و سالمندآزاری به وظیفه انسانی خود عمل کنید و اطلاع دهید.
محمدی خاطر نشان کرد: به دنبال ارسال این پیامک کارشناسان اورژانس اجتماعی استان در یکروز پاسخگوی 290 تماس مرتبط بودند.

وی گفت: از این تعداد، ارائه راهکار در مواقع بحرانی با 135 تماس، بیشترین میزان تماس را به خود اختصاص داده و بعد از آن نیز اخلافات خانوادگی و تقاضا برای مشاوره در این خصوص از فراوانی برخوردار بوده است.

سرپرست بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تماس گیرندگان خواستار ارائه راهکار در مواقعی بودن که کودک آزاری و یا  همسر آزاری را شاهد هستند و در این خصوص راهکارهای لازم ارائه شد.

محمدی گفت: شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی به صورت شبانه روز،  رایگان و در هر شیفت چهار مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره به هم استانی های عزیز می باشد.

کد خبر 15859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد