راه‌اندازی پویش بخشش اجاره‌بهای مهدهای کودک در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از مراکز تحت پوشش این نهاد، گفت: پویش همدلی بخشش اجاره‌بهای ساختمان‌های مهدکودک به منظور کمک به جبران خسارت به صاحبان این مراکز در استان راه‌اندازی شده است.

معصومه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد  با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از مراکز تحت پوشش این نهاد، گفت: پویش همدلی بخشش اجاره‌بهای ساختمان‌های مهدکودک به منظور کمک به جبران خسارت به صاحبان این مراکز در استان راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت 100 درصدی مهدهای کودک در طی سه ماه اسفند، فروردین و احتمالا اردیبهشت‌ماه متوقف گردیده و عملا این مراکز هیچ نوع درآمدی ندارند، افزود: از مالکانی که ساختمان‌های خود را در اختیار مهدهای کودک قرار داده‌اند انتظار داریم با شرکت در پویش همدلی گامی نیکوکارانه بردارند.

وی با بیان اینکه مالکان با بخشش اجاره‌بها و یا تخفیف بخشی از آن لطف خود را شامل حال این مراکز نمایند و امید آن است که جزای خیر آن در آخرت نصیب این عزیزان گردد، اضافه کرد: در حال حاضر 340 مهدکودک در سطح استان فعالیت داشته که 90 درصد آن‌ها به صورت استیجاری است.

محمدی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی پویش در خانه بمانیم، عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده یا برخورد با کودک‌آزاری و همسرآزاری برای دریافت خدمات اجتماعی و روانی به صورت رایگان و شبانه‌روزی با شماره 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی تماس بگیرند.

کد خبر 15813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد