بازدید مدیرکل بهزیستی استان کرمان از فاز سه کارگاه تولید ماسک و گان پایگاه خدمات اجتماعی شهر کرمان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان به همراه معاون مشارکت های مردمی و هماهنگی مراکز غیردولتی – مشاورین مدیرکل – مدیر بهزیستی شهرستان کرمان و کارشناسان از فاز سوم تولید ماسک پایگاه خدمات اجتماعی تدبیر زندگی دو با همکاری دانشگاه علمی - کاربردی حوزه هنری (سوره) بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در این بازدید با اشاره به همکاری و همدلی ایجاد شده بین اقشار مختلف مردم در مقابله با ویروس کرونا گفت : خودکفایی در تولید علاوه بر ایجاد اشتغال های خرد به پیشگیری از آسیب های اجتماعی منجر می شود .
وی ترویج روحیه سخت کوشی و قناعت را از ویژگی های اشتغال های سبک برشمرد و افزود: در شرایط فعلی جامعه ایجاد اشتغال برای گروه های هدف  نه تنها استقلال این افراد را تثبیت می کند بلکه به لحاظ روحی و روانی نیز این گروه ها احساس مثبتی برای مشارکت در خدمت به جامعه دارند.
گفتنی است پایگاه خدمات اجتماعی تدبیر زندگی دو در حال حاضر با استفاده از ظرفیت های خیرین ، دانشگاه علمی – کاربردی حوزه هنری (سوره ) و مهارت داوطلبین در سه منطقه از شهر با راه اندازی کارگاههای تولیدی روزانه دو هزار و 500 ماسک و یک هزار گان تولید می کند . همچنین 20 نفر از افراد تحت حمایت و در معرض آسیب در این کارگاهها مشغول به کار شده اند .

کد خبر 15701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد