خیران قزوینی بیش از چهار میلیارد تومان برای مقابله با کرونا به بهزیستی کمک کردند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: خیران قزوینی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی در جلسه طرح ساماندهی مشارکت‌های مردمی استان قزوین در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا افزود: به واسطه این کمک‌های انجام شده انواع الکل، مواد ضدعفونی، دستکش، ژل، لباس، ماسک، کلاه و عینک محافظ بین جامعه هدف مددجویان و مراکز درمانی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هشت کارگاه هم اکنون با اشتغال ۳۰ گروه همیار بهزیستی روزانه چهار هزار و ۵۰۰ اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا تولید می‌کنند که اگر نیاز باشد این تولیدات می‌تواند افزایش یابد.

وارثی به سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی برای دادن مشاور اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و راه‌اندازی این سامانه یک هزار و ۱۶۰ تماس از سوی مردم با این سامانه برقرار شده که از این میان ۳۵ درصد مربوط به این بیماری و ۶۵ درصد به اختلافات خانوادگی تعلق داشت.

مدیرکل بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون برای مهار کامل ویروس کرونا باید تمهیدات جدی برای توزیع اقلام بهداشتی بین کارگران فصلی اتخاذ شود که این موضوع با محوریت برخی استانداری‌ها در کشور انجام می‌شود.

۲۴ هزار و ۷۰۰ معلول تحت پوشش بهزیستی در سطح استان قزوین قرار دارند.

کد خبر 15631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد