شاهرود ا ضدعفونی کلیه مراکز شبانه روزی بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : بهزیستی شهرستان شاهرود با تحت نظارت داشتن ۱۵ مرکز شبانه در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است ، و گزارشی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت شهرستان تا کنون اعلام نشده است .

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی شهرستان شاهرود در قالب مراکز اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری ضدعفونی شده و اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ انجام شده است .

جهانسیر با اعلام این خبر گفت:ملاقات حضوری خانواده ها تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و پذیرش صرفا در شرایط خاص انجام می شود.

ایشان در ادامه : اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با تحت نظارت داشتن ۱۵ مرکز شبانه در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است ، و گزارشی مبنی بر مشاهده بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت شهرستان تا کنون اعلام نشده است و مسئولین مراکز موظف هستند تا به محض مشاهده مورد مشکوک به بیماری را در اسرع وقت اداره بهزیستی شهرستان و شبکه بهداشت اعلام نمایند.

جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت :  توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در بین کارتن خواب ها و پاتوق های معتادین به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در راستای طرح مراقبت و پیشگیری از ویروس کرونا ، بصورت روزانه وسایل بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، در پاتوق ها به معتادین متجاهر عرضه می شود.وسایل بهداشتی نظیر سرنگ، پد الکلی، صابون، مایع دستشویی، ماسک و دستکش یکبار مصرف برخی از اقلام توزیع شده است.

جهانسیر اضافه کرد: طرح پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در کارتن خواب ها و معتادین متجاهر با همکاری مرکز کاهش آسیب راه سبز آغاز شده تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

کد خبر 15447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد