کمک 480 میلیونی مردم برای لوازم بهداشتی مددجویان

مدیر کل بهزیستی فارس از مشارکت ۴۸۰ میلیون تومانی مردم خیر برای تهیه لوازم و مواد بهداشتی مددجویان فارس در پیشگیری از کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان فارس، . محمد صادق کشفی نژاد "  از ۴۸۰ میلیون تومان مشارکت مردمی به منظور تهیه لوازم و مواد بهداشتی برای مددجویان استان خبر داد و گفت : این میزان کمک از سوی مردم طی ۱۵ روز گذشته به منظور مقابله با کرونا صورت گرفته است.

وی افزود : با توجه به شیوع کرونا ،  کمک هزینه تهیه لوازم بهداشتی برای ۳ هزار معلول ضایعه نخاعی و جسمی حرکتی خیلی شدید ،۲۵۰ هزار تومان  به ازای هر نفر از سوی بهزیستی واریز شد.

کشفی نژاد یادآور شد : در این باره برای تمامی مراکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی زیرنظر بهزیستی هم به عنوان کمک هزینه تهیه مواد ضد عفونی  ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفتیم. وی گفت : با تدابیر صورت گرفته و حفظ قرنطینگی  ، تا کنون حتی یک مورد مبتلا به کرونا در مراکز زیر نظر  بهزیستی از جمله خانه های سالمندان و مراکز نگهداری از معلولان  مشاهده نشده است .

 مدیر کل بهزیستی فارس افزود : آموزش به کودکان کار وخیابانی ، معتادان متجاهر و زباله گردها و همچنین توزیع مایع دستشویی ، ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری شهرداری ،به منظور مقابله با کرونا از دیگر فعالیتهای بهزیستی در این زمینه بوده است. 

خط ۱۴۸۰در نوروز هم‌پاسخگوست
مدیر کل بهزیستی فارس در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی مشاوران خط ۱۴۸۰ ،گفت : با توجه به فشارهای روانی ایجاد شده به مردم بر اثر شیوع کرونا روانشناسان ما که در رده های  کارشناسی ارشد و دکترا هستند حتی در تعطیلات نوروز هم از ۸ صبح تا ۲۴(۱۲شب) ، پاسخگو خواهند بود.

کد خبر 15032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد