اعلام روشهای مساعدت های نقدی به جامعه هدف

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با توجه به شیوع بیماری کرونا و بمنظور پیشگیری از شیوه این بیماری در آستانه حلول سال نو راههای کمک به مددجویان و مراکز بهزیستی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با توجه به شیوع بیماری کرونا و بمنظور پیشگیری از شیوه این بیماری در آستانه حلول سال نو راههای کمک به مددجویان و مراکز بهزیستی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر از مساعدتهای مستمر بانیان خیر ، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان خصوصا در مناسبتهای خاص مانند شب عید افزود:متاسفانه به دلایل شرایط بهداشتی امسال امکان برگزاری مراسم دیدار  مسولین ارشد استان و خیرین در مراکز شیرخوارگاه و دیگر مراکز تحت نظارت میسر نیست و از طرفی بازدیدهای معمول نوروزی کلیه مراکز شبانه روزی سالمندان ،معلولین و... هم لغو گردیده است و پذیرش هرگونه غذای آماده ،خواروبار و... به صورت فله و باز در مراکز ممنوع است .

مدیر کل بهزیستی سمنان افزود با عنایت به شرابط پیش آمده و نیاز مبرم مراکز و افت مشارکتهای مردمی در یک ماه گذشته ، بهترین روش کمک به ایتام ،فرزندان بی سرپرست، معلولین، سالمندان ، آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمندان استفاده از روشهای پرداخت الکترونیک است لذا به همین منظور مردم سخاوتمند استان می توانند از

 طریق شماره موبایل پیمنت #۱۴۰۰۰۰۲*۴*۷۳۳* و همچنین شماره حساب متمرکز مشارکتهای مردمی بهزیستی سمنان    ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۱۰۵۰۷  یا شماره حساب کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ بانک مرکزی کمکهای نقدی خود را جهت تامین مایحتاج مراکزاعم از پوشاک عید،خواروبار، اقلام بهداشتی وضدعفونی و... واریز نمایند .

ایزدپور گفت : با عنایت به تدابیر پیشگیرانه و کنترلی اعمال شده و تلاش های شبانه روزی پرسنل ،کارشناسان، مربیان و مراقبین مراکز و آسایشگاه ها و ... تا امروز هیچگونه ابتلا به این بیماری در مراکز مشاهده نشده است و جا دارد از خدمات ارزنده این قشر که عهده دار نگهداری ، توانبخشی ،  مراقبت و درمان از سالمندان ، معلولین، بیماران روانی و کودکان بی سرپرست هستند قدردانی ویژه نمود .

کد خبر 14799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد