برگزاری اولین جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان با ریاست مدیر کل جدید

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی لرستان به ریاست مدیر کل بهزیستی لرستان، و با حضور اعضای شورای اداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان لرستان، در اولین جلسه شورای اداری که به ریاست مدیرکل و با حضور اعضای شورای اداری تشکیل گردید، دکتر کرم یاری با تشکر از خدمات «فاطمه زهرا توکلی» مدیر کل پیشین بهزیستی گفت:  خدمت رسانی و ارائه خدمت بی منت به جامعه هدف یکی از مقدس ترین کارهایی است که امیدوارم در پیشگاه پروردگار مهربان، حسنه ای برای ما محسوب شود.

دکتر یاری در ادامه با اشاره به پیش بینی وقوع سیل در استان افزود: روسای بهزیستی شهرستانها آمادگی لازم برای مقابله با سیل احتمالی را داشته باشند.

یاری با اعلام لغو تمام ماموریت ها و مرخصی های مدیران افزود: شهرستانها با تهیه وسایل ضروری، بسته های غذایی، سوخت خودروها،  و ... در آماده باش کامل باشند. 

این مقام مسئول شهرستانها را موظف به سرکشی مداوم از مراکز تحت نظارت نمود و گفت:  ثبت اقدامات مراکز در چک لیست های ارسالی و پیگیری های مداوم و راستی آزمایی توسط بازرسین ستادی از دیگر راهکارها در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مراکز می باشد.  

در این جلسه، روسای بهزیستی شهرستانها به ارائه گزارش اهم اقدامات انجام شده در سال ۹۸ و ارائه برنامه های پیشنهادی برای سال آینده پرداختند.

کد خبر 14096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد