تشکیل کمیته پیشگیری و کنترل بیماری های واگیردار در بهزیستی لرستان

کمیته پیشگیری و کنترل بیماری های واگیردار جهت جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا به ریاست مدیر کل بهزیستی لرستان، و با حضور اعضای ستاد بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان لرستان، دکتر کرم یاری با اشاره به انتشار ویروس کرونا گفت:  حساسیت در این مورد الزامی است اما نگرانی نباید وجود داشته باشد.

وی افزود: با ارسال بروشورهای بهداشتی به شهرستانها، ضرورت دارد روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در محیط کار، با تکثیر بروشورها نسبت به آگاهسازی و اطلاع رسانی در خصوص راهکارهای پیشگیری از ابتلا و انتقال ویروس کرونا در تمامی مراکز تحت نظارت اقدام نمایند.

یاری با اشاره به دستورالعمل مراقبت، تشخیص و درمان کووید ۱۹ (کرونا ویروس)، ارسالی از سوی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان ساخت: در مراکزی مانند مراکز کودکان کار، سرپناه شبانه و گذری، تیم های امداد رسان سیار و ...که خدمت گیرندگان رفت و آمد دارند بسته های مواد ضدعفونی کننده در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مرخصی کلیه مقیمان مراکز تحت نظارت بهزیستی لغو و در صورت اصرار از پذیرش مجدد آنها خودداری می گردد.

کد خبر 14081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد