دامغان ا افتتاح کارگاه کرباس بافی ویژه مددجویان توانبخشی در امیریه دامغان

با حمایتهای خیرین و بهزیستی در خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) کارگاه اشتغال کرباس بافی مددجویان حوزه توانبخشی افتتاح شد.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان کارگاه کرباس بافی ویژه مددجویان حوزه توانبخشی در شهر امیریه  با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان، کارکنان، جمعی از مدیران اداری و بخشدارامیریه  افتتاح شد.

هنر بافت کرباس و دیگر مصنوعات دستی از هنرهای دستی ویژه ساکنین شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان است و به همت تنی چند از خانواده های مددجویان حوزه توانبخشی تحت حمایت مجتمع خدمات بهزیستی شهر امیریه دامغان با هدف ارتقای سلامت روحی و روانی مددجویان و تقویت توانمندی های مددجویان و با مشارکت خیرین و طرح (CBR) خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه بهزیستی  این کار گاه افتتاح شد.

این کارگاه با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیون تومان با مشارکت خیرین و بهزیستی راه اندازی شد و مجتمع خدمات بهزیستی شهر امیریه در این اقدام با در اختیار قرار دادن بخشی از فضای کاری در اختیار این مددجویان توانمند زمینه شروع اشتغال این مددجویان را فراهم کرده است.

مددجویان توانمند در این کارگاه با بافت کرباس، حوله، سفره و چوخا (لباس محلی مخصوص چوپانان و مورد نیاز این منطقه) با همت و تلاش خود و پیگیری های کارکنان خدوم بهزیستی همواره در صدد گسترش و شناسایی خدمات و توانمندیهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان دامغان می باشند.

کد خبر 13762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد