واگذاری ۷۶واحد مسکن مددجویی در استان گلستان همزمان با دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان ؛درآیین واگذاری همزمان یکهزار و ۶۷۳ واحد مسکونی ویژه معلولین و مددجویان بهزیستی کشور که در سراسر کشور برگزار شد،۷۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولین گلستانی نیز با حضور دکتر غفاری_مدیرکل و رنجی _معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان نیز به مددجویان گلستانی واگذار شد.

در این آیین که در روستای "کسکن قوجق"شهرستان گنبد برگزارشد،مدیرکل بهزیستی گلستان طی سخنانی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،به ارائه گزارشی از روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان مناطق سیل زده در کلیه شهرها و روستاهای استان پرداخت.
دکتر غفاری افزود: بیش از یکهزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در سیل امسال آسیب دیدند که ازین تعداد ، ۴۶۳ واحد تخریب شدند.
وی خاطر نشان کرد؛  در حال حاضر ۶۴ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی داده شد ، ۲۵۳ واحد مسکونی در مرحله سفت کاری و ۱۵۵واحد دیگر در مرحله نازک کاری هستند.
ایشان در خصوص حمایت سازمان بهزیستی از خانوارهای دارای فرزندان ۳قلو و بیشتر تا سن ۶سالگی نیز گفت؛این سازمان مبلغ۴۰۰تا ۵۰۰هزار تومن ماهیانه به این خانوارها کمک بلاعوض پرداخت میکند.

کد خبر 13553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد