افتتاح 31 واحد مسکونی معلولین و مددجویان بهزیستی در یزد

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 31 واحد مسکونی معولین و مددجویان بهزیستی یزد همزمان با سراسر کشور صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاح این پروژه که به طور نمادین در مبارکه تفت برگزار شد گفت: امسال 80 پروژه مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در استان یزد ساخته شده است که 31 واحد آن واگذار و مابقی در آتی واگذار می شود.

علی محمد عطابخش در خصوص ساخت این پروژه ها گفت: مسکن معلولین و مددجویان بهزیستی طی تفاهم نامه مشترک بهزیستی و بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز ساخته شده است.

وی در خصوص سرانه کمک بلاعوض پرداختی به این واحدها گفت: میزان کمک بلاعوض برای پروژه های شهری تا ۱۰میلیون تومان و پروژه های روستایی تا مبلغ ۱۲ میلیون تومان ویژه خانوارهای عادی (تک معلولی) می باشد و خانوارهای روستایی جهت ساخت مسکن از تسهیلات ۲۰ میلیون تومان نیز برخوردار می باشند .

وی افزود: خانوارهای دارای حداقل ۲عضو معلول نیز از کمک بلاعوض تا ۳۰ میلیون تومان برخوردار شده اند. 

به گفته وی، برخورداری از حق انشعابات و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به صورت رایگان از دیگر پیگیری های بهزیستی به نفع جامعه هدف در این پروژه ها است.

کد خبر 13527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد