طنین کودکانه سرودهای انقلابی در جشنواره مهدهای کودک بهزیستی شهرستان بوشهر + تصویر

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشنواره سرودهای انقلابی با حضور آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر واسماعیل روحانی معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار در سالن اجتماعات بهزیستی این مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل ازبهزیستی شهرستان بوشهربه مناسبت چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشنواره سرودهای انقلابی با حضوراسماعیل روحانی معاون امور سیاسی و اجتماعی فرماندار،آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر،کارشناسان امور مهدهای کودک استانی و شهرستانی بهزیستی،مدیران،مربیان و کودکان مهدهای کودک با مشارکت کانون توسعه مهدهای کودک شهرستان بوشهردر سالن اجتماعات بهزیستی این مدیریت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهردر این مراسم آرزو منوچهری در سخنانی هدف از برگزاری این جشنواره را درونی کردن ارزش های دینی و ملی در خردسالان، ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در کودکان و شناساندن شخصیت های تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: بهزستی شهرستان بوشهر نیز در توسعه فرهنگ آیین سرودهای انقلابی و دیگر برنامه های فرهنگی در مهدهای کودک و انتقال فلسفه انقلاب اسلامی، عشق به وطن و پرچم ملی همیشه فعال است.

کد خبر 13523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد