سفر مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به استان قم

سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور صبح  امروز در سفر یک روزه خود به استان قم از تعدادی از مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی نگهداری از فرزندان تحت پوشش بهزیستی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از قم،سعید بابایی، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور صبح امروز(پنجشنبه)در سفر یک روزه  به استان قم، در جلسه  تبادل نظر با مدیرکل و  مسئولان بهزیستی این استان ضمن تشریح برنامه های دفتر کودکان و نوجوانان در دوره جدید مدیریتی، از افزایش یارانه نگهداری فرزندان تحت پوشش در مراکز غیردولتی و همچنین افزایش کمک ‌هزینه امداد فرزندان امدادبگیری که در خانواده بستگان نگهداری می شوند،خبرداد .

بابایی برنامه های آتی دفتر کودکان ونوجوانان را  توانمند سازی فرزندان به صورت کاربردی عنوان کرد و افزود:دستورالعملهای مهدهای کودک و مراکز شبانه روزی بازنگری شده است و ضمن بهره مندی از تجارب ارزنده گذشته ایرادات احتمالی نیز برطرف شده است.
مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور در سفر یکروزه به قم علاوه بر جلسه با مدیرکل بهزیستی قم و پرسنل معاونت اجتماعی با کانون توسعه مهدهای کودک استان قم نیز جلسه داشت.

وی همچنین از مهدکودک آفتاب،مراکز شبانه روزی حضرت حمزه( ع )،حضرت قاسم( ع)، کوثر و شیرخوارگاه صدف و همچنین مجتمع مددکاری حامیان متولی امور مددکاری فرزندان امداد بگیر استان قم، بازدید کرد.

کد خبر 13064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =