مدیرکل بهزیستی استان کرمان در جریان بازدید از کارگاه آموزشی هنر درمانی در جیرفت هنر درمانی را برای تقویت مهارتهای اجتماعی ضروری دانست

مدیرکل بهزیستی استان کرمان به همراه رئیس اداره بهزبستی جیرفت مشاور فرماندار جیرفت در امور افراد دارای معلولیت و مدیر عامل خیریه دستان توانمند رویش سبزه واران از کارگاه آموزشی هنر درمانی بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از جیرفت عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در حاشیه این بازدید ، با بیان اینکه هنر درمانی از اقدامات نو و جدید درمانی است ، اظهار داشت : در این روش درمانی علاوه بر تقویت مهارتهای ارتباطی  زمینه توانمندسازی و استقلاب افراد دارای معلولیت و سایر گرو های تحت حمایت بهزیستی فراهم می شود .
وی با ارزشمند توصیف کردن اقدامات انجام شده برای کشف استعدادهای افراد داری معلولیت ، افزود : مربیانی که دغدغه شکوفایی استعداهای این گروه را دارند در واقع خدمتی انجام می دهند که به نفع فرد و جامعه است .
محمد رضا نژاد رئیس بهزیستی جیرفت با بیان اینکه این کارگاه آموزشی از 26 دی ماه با همکاری خیریه دستان توانمندرویش سبزه واران در سالن آموزش فنی وحرفه ای جیرفت آغاز شده ، گفت :  15 نفر از مربیان مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت و شبه خانواده منطقه جنوب به مدت 5 روز تا 30 دی ماه شیوه  های هنر درمانی را آموزش می بینند.
گفتنی است حسین مفیدی تهرانی از استاتید برجسته کشور در این 5 روز مربیان را آموزش می دهد .

کد خبر 12783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد