سبدهای کالا و مواد غذایی به روستاهای سیل زده در جنوب کرمان ارسال می شود

در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی استان کرمان مهدی نخعی مشاور مدیر کل بهزیستی استان کرمان به منظور ارزیابی اولیه از خسارات وارده به مددجویان و دیدار با آنان پنج شنبه و جمعه هفته گذشته به مناطق و روستاهای آسیب دیده در جنوب استان کرمان سفر کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در جریان این سفر دو روزه مرتضی نمدادی رییس بهزیستی منوجان در گزارشی گفت : در منوجان تعداد 20 روستا در اثر بارندگی های اخیر دچار خسارت شده اند که در مجموع بیش از 500 نفر از ساکنین این روستاها تحت حمایت بهزیستی هستند و اقدامات مداخله ای و حمایتی توسط تیم حمایت های روانی – اجتماعی مداخله در بلایای طبیعی (محب) و فوریت های اجتماعی انجام شده و 3 روستا مورد بازدید و ارزیابی مشاور مدیر کل قرار گرفت .
قلعه گنج به عنوان دومین شهرستان مقصد بازدید که تعداد 5 روستا از مجموع 44 روستای آسیب دیده در این شهرستان  بازدید شد . به گفته اکبر دستجردی رئیس بهزیستی تعداد 800 نفر در این روستا ها زندگی می کنند.
رودبار جنوب دیگر شهرستان مورد بازدید بود که 6 روستا از 36 روستای آسیب دیده بازدید شد و منصور آشوری زاده رئیس بهزیستی شهرستان رودبار جنوب در این مورد گفت : 1230 نفر از ساکنین این روستاها تحت حمایت هستند که روستا به روستا وضعیت افراد و خانواده های تحت حمایت توسط مددکاران اجتماعی و روانشناسان در حال بررسی است .
مهدی نخعی مشاور مدیرکل در پایان بازدید از 14 روستا از مجموع 100 روستای در معرض سیل با قدردانی از اقدامات به موقع روسا و کارکنان بهزیستی شهرستان های منوجان – قلعه گنج و رودبار جنوب اظهار داشت : علاوه بر پرداخت های نقدی انجام شده ، بسته های کالا و مواد غذایی حمایتی شامل موادغذایی – شوینده – پوشاک بارگیری و به زودی به منطقه ارسال می شود .  

کد خبر 12732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد