در ساماندهی متکدیان در کنار شهرداری هستیم

تفاهم‌نامه همکاری با محوریت مناسب‌سازی مشتمل بر ۶ ماده و ۵ تبصره در راستای تحقق محله‌های بدون مانع در شهر خرم‌آباد بین اداره‌کل بهزیستی لرستان و شهرداری خرم‌آباد امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی مدیرکل بهزیستی لرستان امروز در مراسم عقد تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری خرم‌آباد و اداره‌کل بهزیستی، اظهار کرد: شهرداری هم متولی امور فیزیکی، فرهنگی و امنیتی سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در ساماندهی متکدیان سعی کرده در حد بخش‌نامه‌ها و گاهی فراتر از آن در کنار شهرداری باشد. در بحث کودکان کار متأسفانه فقط بهزیستی را متولی امر می‌دانند درصورتی که اینگونه نیست.

توکلی تصریح کرد: ما به‌عنوان یک شهروند وظایفی در قبال شهر خود داریم که امیدواریم بتوانیم در خدمت دوستان باشیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین این سازمان و شهرداری خرم‌آباد با محوریت مناسب‌سازی، گفت: بیشتر از این تفاهم‌نامه حُسن نیت شهرداری برای ما ارزش دارد.

توکلی با اشاره به این‌که در بحث معتادین متجاهر با بحران مالی شدید روبرو هستیم، بیان کرد: خیلی از مشکلات مانند درمان، زنان سرپرست خانوار و مسکن معلولین را با کمک خیرین حل می کنیم.

یادآور می‌شود این تفاهم‌نامه با محوریت مناسب‌سازی مشتمل بر ۶ ماده و ۵ تبصره بوده که در راستای تحقق محله‌های بدون مانع در شهر خرم‌آباد بین طرفین امضاء شد.

کد خبر 12547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد