معاون وزیر از بهزیستی استان زنجان تقدیر کرد

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با اشاره به کسب رتبه برتر بهزیستی در جشنواره شهید رجایی از تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیر ازمدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحدبا بیان اینکه  اداره کل بهزیستی استان زنجان درطی ۵سال گذشته  برای چهارمین سال در بین ۵۱ دستگاه دولتی حایز رتبه برتر گردیده است گفت :این استان درزمینه ارتقا شاخص های عمومی و اختصاصی و کسب نمره هزار در کلیه شاخص های اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفته است
وی بااشاره به ارسال لوح تقدیر رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد:در این لوح از اقدامات خالصانه و استفاده بهینه از منابع انسانی و ظرفیت های سازمانی با دل سپردگی به مشارکت پذیری، اعتماد افرینی از طریق آگاهسازی مخاطبان نسبت به رسالت دستگاه و همچنین تحقق مطلوب سیاست ها و برنامه ها که منجر به نائل شدن اداره کل بهزیستی استان زنجان به رتبه برتر در شاخص های اختصاصی در جشنواره شهید رجایی بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ انجام شده تقدیرگردیده است.
موحد با بیان اینکه این جشنواره بر اساس ارزیابی شاخص‌های اختصاصی و عمومی دستگاه‌ها  هر سال از سوی سازمان امور استخدامی تهیه، تایید و سپس به استان‌ها ابلاغ می‌شود و معمولا در هفته دولت نتایج اعلام می گردد، افزود :  هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی ترویج فرهنگ خدمت در کشوراست  تا دستگاه‌های اجرایی با معرفی و ارائه دستاوردها و فعالیت‌های مهم خود در معرض دید و قضاوت افکار عمومی جامعه ودر جهت تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سند چشم‌انداز توسعه کشور گام بردارند.
وی با اشاره به برخی از این شاخص‌های عمومی و اختصاصی توضیح داد: در بخش شاخص‌های عمومی مواردی نظیر سیاست اداری و حقوق شهروندی، دولت الکترونیک، اصلاح ساختار اداری و... و در بخش عمومی هم برای ادارات سازمان بهزیستی شاخص‌هایی مثل توسعه اورژانس اجتماعی، حمایت از کودکان بی سرپرست، غربالگری شنوایی و بینایی و... مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 12088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد