تاکید بر توجه جدی به کاهش آسیب‌ها، حمایت از معلولان، توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در بودجه ۹۹

رئیس فراکسیون معلولان و مسئول کمیته اجتماعی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نشست مسئولان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از جامعه معلولان، توانمندسازی زنان و بیمه زنان خانه‌دار با اولویت زنان سرپرست‌خانوار از جمله مواردی است که باید در بودجه ۹۹ به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خانه ملت، نشست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی به منظور بررسی بودجه مرتبط با حوزه زنان با اولویت زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه‌دار، خانواده، آسیب‌های اجتماعی اعم از کودکان کار، اعتیاد، طلاق، جامعه معلولان و تطبیق بودجه با مفاد قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.

«زهرا ساعی» رئیس فراکسیون معلولان و مسئول کمیته اجتماعی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما هر سال تلاش می‌کنیم ردیف اعتبارات تخصیص‌یافته به حوزه زنان و افراد آسیب‌دیده اجتماعی را در لایحه بودجه افزایش دهیم و به طور قطع امسال نیز همین رویه را در پیش خواهیم گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون برای اجرای قانون حمایت از معلولان نیازمند تعیین ردیف اعتبار در بودجه ۹۹ هستیم و این در حالی است که سازمان برنامه و بودجه، ردیفی را برای این بخش در نظر نگرفته است.

این نماینده، تاکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از جامعه معلولان، توانمندسازی زنان و بیمه زنان خانه‌دار با اولویت زنان سرپرست‌خانوار از جمله مواردی است که باید در بودجه ۹۹ به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 11673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد