تویسرکان/ هم اندیشی اداره بهزیستی و فنی و حرفه ای

جلسه هم اندیشی اداره بهزیستی و فنی و حرفه ای با حضور رؤسا و کارشناسان دو دستگاه، با هدف تسهیل دسترسی جامعه هدف بهزیستی به کارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان رئیس اداره بهزیستی ضمن تأکید بر تعامل بیش از پیش دو دستگاه، از رئیس فنی و حرفه ای خواست جهت تسهیل دسترسی جامعه هدف بهزیستی خصوصا معلولین به خدمات آموزشی فنی و حرفه ای، آموزشها را در روستاها برگزار نمایند.

وی  افزود: بهتر است لیست حرفه ها و برنامه های اداره فنی و حرفه ای به صورت ماهیانه در اختیار کارشناسان و مددکاران بهزیستی قرار گیرد تا نیازسنجی و برنامه ریزی به موقع جهت آموزش جامعه هدف بهزیستی صورت گیرد.

حکمتی؛ رئیس فنی و حرفه ای تویسرکان با ابراز خرسندی از توانمندی و موفقیت های کسب شده توسط تعدادی از معلولین شهرستان، حمایت از معلولین و خدمت به جامعه هدف بهزیستی را از  اولویتهای فنی و حرفه ای دانست و ابراز داشت:  طبق روال هرساله آموزش در کمپهای ترک اعتیاد در حال برگزاری است و اداره فنی و حرفه ای آمادگی آموزش به دیگر اقشار آسیب پذیر بهزیستی را دارد.

در ادامه کارشناسان و مددکاران بهزیستی و کارکنان اداره فنی و حرفه ای نقطه نظرات خود را جهت استمرار همکاریها عنوان نمودند.

کد خبر 11447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد