رشد ۱۲ درصدی مشارکت مردمی و خدمات بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: مشارکت های نقدی، غیرنقدی و خدمات بهزیستی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی دکتر اسماعیل قربانی اظهار داشت: طی ۶ ماه نخست امسال مشارکت مردم استان افزایش مطلوبی داشته اما پیش بینی ما بیش از این مبالغ بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف بهزیستی افزایش کمک های مردمی است، افزود: برای تحقق این هدف، قصد داریم تا با اجرای برنامه های مختلف از جمله کمپین های مشارکتی، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی با استفاده از برنامه های جانبی مانند اجرای موسیقی‌ و تئاتر خیابانی با موضوعیت یاری رسانی، کمک های مردمی را افزایش دهیم.

قربانی با تاکید بر این که مجموعه بهزیستی خراسان شمالی برای تحقق اهداف خود نیازمند مشارکت های مردمی است، خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی کمک های مردمی را مدیریت می کند و بستری را فراهم کرده تا با تکیه بر کرامت انسانی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر شهرستان در چارچوب نظام حمایت اجتماعی، فضای مناسبی برای آن ها مهیا شود و بدون شک برای توسعه رفاه و عدالت اجتماعی نقش فعال مشارکت های مردمی بسیار اهمیت دارد.

کد خبر 11398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد