سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گلستان

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گلستان، شنبه 16 آذرماه ، به ریاست مهندس مقدم-مدیرکل دفتر فنی استانداری و دکتر غفاری-مدیر کل بهزیستی و رئیس دبیرخانه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گلستان در ساختمان شماره 2استانداری برگزار شد.

 مدیر کل بهزیستی و رئیس دبیرخانه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ضمن عرض خیرمقدم خدمت حضار ، روز جهانی معلولین را به جامعه ی معلولین استان و معلولین حاضر در جلسه  تبریک گفتند .

ایشان همچنین به جمعیت بالای 3 درصدی جمعیت معلول در استان اشاره نمودند و تاکید کردند  توجه به مناسب سازی و دسترس پذیری جدای از یک الزام قانونی ، یک الزام انسانی و اخلاقی و لازمه ی رعایت حقوق انسانی و شهروندی است .

در این میان موسسات و مراکز غیر دولتی با روحیه ی مطالبه گری خود می توانند در زمینه ی  حساس سازی مدیران و مسوولین  و پیگیری مطالبات خود تاثیر گذار باشند . 
 طی سال های اخیر همکاری و همراهی برخی دستگاه ها در اجرایی سازی قانون حمایت از حقوق معلولان قابل توجه و قابل تحسین می باشد . 
        در ادامه از اقدامات ارزشمند جناب آقای مهندس دادبود؛ شهردار گرگان ، جناب آقای مهندس کریمی ؛ مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان و جناب آقای کمال غریبی ؛ رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در حوزه ی مناسب سازی و دسترس پذیری تقدیر به عمل آمد .
 

کد خبر 11233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد