چادگان| افراد دارای معلولیت الگوهای اراده در جامعه هستند

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت عباس توکلی فرماندار شهرستان چادگان به اتفاق حمید زمانی رئیس و پرسنل اداره بهزیستی از محل مرکز جامع حرفه آموزی روزانه شایستگان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چادگان، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت فرماندار شهرستان چادگان و هیئت همراه از مرکز شایستگان بازدید به عمل آوردند. 
در این برنامه فرماندار شهرستان خطاب به کارکنان مرکز گفت: جنس کار شما بسیار مقدس است و به قدری طاهر و پاک است که ضمانت دنیا و آخرت شما را قطعاًتوسط خدای متعال تضمین می کند.
وی با بیان اینکه تمام همت و تلاش خود را برای رفع مشکلات این مرکز و دسترسی افراد دارای معلولیت  به معابر شهری و اداری را به کار خواهم گرفت؛ خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد دارای معلولیت با وجود محدودیت های مختلف دست به کار های بزرگ و مثال زدنی می زنند که الگوهای اراده در جامعه هستند.
در ادامه این مراسم حمید زمانی رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه نزدیک به 700 فرد دارای معلولیت در شهرستان وجود دارد؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این مرکز 37 نفر فرد دارای معلولیت تحت آموزش و حرفه آموزی می باشند.
وی با اشاره به اینکه در این مرکز کلاسهای مختلف آموزشی و توانبخشی برگزار می شود و فضای کنونی کوچک و مناسب نیست؛ افزود: این مرکز تنها مرکز خصوصی افراد دارای معلولیت شهرستان می باشد و مددجویان شهرستان های اطراف هم در این مرکز مشغول درمان و حرفه آموزی هستند، لذا انتظار می رود که خیرین و مسئولین در جهت بهبود محیط نگهداری به لحاظ ساختمانی و عمرانی اقداماتی در دستور کارشان قرار دهند تا این قشر از جامعه هم سهم خود را از حقوق شهروندی دریافت کنند.


 

کد خبر 11162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد