بهار |فرماندار شهرستان ، مهمان منزل افراد دارای معلولیت

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت فرماندار به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان، شهردار و شورای شهر لالجین از منزل توانخواهان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار فرماندار شهرستان در حاشیه بازدید از منزل افراد دارای معلولیت که به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت انجام می شد گفت: این گونه مناسبت ها بهانه ای است تا بتوانیم در جمع این عزیزان حاضر باشیم و مشکلاتشان را از نزدیک مشاهده کنیم.

قنبری افزود: افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی دارند که نیاز به توجه و شکوفایی هر چه بیشتر دارد و بعضی از این افراد برای ما نماد تلاش می باشند و انسان با مشاهده آنها انرژی مضاعفی دریافت می کند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز گفت: والدین افراد دارای معلولیت به خصوص مادرانشان نماد صبر و خدمت هستند و بسیار عاشقانه به فرزند یا همسر خود خدمت می نمایند و مجموعه بهزیستی احترام خاصی را جهت این خانواده ها قائل می باشد.

نوروزی ضمن تشکر از خانواده این عزیزان و همچنین مسئولین حاضر گفت: خدمات بهزیستی در 2 بخش مستمر و غیر مستمر به افراد دارای معلولیت ارائه می گردد و در سال های اخیر افزایش مستمری و خدمات را شاهد بوده ایم و انتظار این عزیزان و مجموعه بهزیستی از مسئولین ارشد کشوری توجه بیشتر می باشد و امیدواریم تمامی دستگاه های اجرایی با رعایت قانون حمایت از حقوق معلولان، بتوانند یک سری از مشکلات پیش روی این عزیزان را کمتر نمایند

کد خبر 11019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد