بهزیستی سازمانی اجتماعی، تخصصی و متولی سلامت اجتماعی در کشور است

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قم بهزیستی را سازمانی اجتماعی و تخصصی و متولی سلامت اجتماعی در کشور برشمرد و گفت: ما جابجایی مدیران در این سازمان را به یک دوی امدادی تشبیه می‌کنیم که یک مدیر خدمتگزار بار مسئولیت را تا مرحله‌ای می‌رساند و مدیر تلاشگر دیگری بار مسئولیت را از او گرفته و تا سرمنزل مقصود طی طریق می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از قم، آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قم با حضور «مجید رضازاده» معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور، حجت‌الاسلام «سید مهدی سیدمحمدی» مشاور ایثارگران بهزیستی کشور، «محمد عباسی» رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور و جمعی از مدیران، خیرین و موسسات و مراکز برگزار شد.

«مجید رضازاده» معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور بهزیستی را سازمانی اجتماعی و تخصصی و متولی سلامت اجتماعی در کشور برشمرد و افزود: این سازمان با طیف گسترده جامعه هدف از تولد تا سالمندی، با برنامه‌های متنوع و متعدد برای بهتر زیستن مردم و اقشار تحت حمایت فعالیت می‌کند و بی‌تردید می‌توان بهزیستی را نزدیکترین نهاد به قاطبه مردم، نیازمندان و اقشار کمتر برخوردار دانست.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور کار در سازمان بهزیستی کشور را توفیقی الهی و مسئولیت در این سازمان را فرصتی بی‌نظیر برای خدمت به بندگان خدا برشمرد و گفت: ما جابجایی مدیران در این سازمان را به یک دوی امدادی تشبیه می‌کنیم که یک مدیر خدمتگزار بار مسئولیت را تا مرحله‌ای می‌رساند و مدیر تلاشگر دیگری بار مسئولیت را از او گرفته و تا سرمنزل مقصود طی طریق می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های‌های استان قم و ظرفیت‌های خاص استان، کار و خدمت در قم را دارای حساست خاص دانست و افزود: هنر مدیران در استان قم استفاده از این ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و معنوی است که انشاءالله امیدواریم با همدلی کارکنان خدوم بهزیستی استان و حمایت مسئولین شاهد ارتقاء سلامت اجتماعی استان باشیم.

یادآوری می‌شود، در پایان مراسم از خدمات دکتر «هادی کریمی اصل» سرپرست سابق بهزیستی استان قم تقدیر و دکتر «مهدی پهلوانی ستوده» بعنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد.

کد خبر 10787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد