حضور استاندار گیلان با همراهی جمعی از مسئولین استان در آیین عبادی،سیاسی نماز جمعه شهر رستم آباد

ظهر روز چهاردهم اردیبهشت ماه، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با همراهی آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و جمعی از مسئولین و مدیران استان و شهرستان در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در شهر رستم آباد از توابع شهرستان رودبار شرکت نمودند.

همچنین استاندار گیلان و سایر مدیران استان پس از اقامه نماز جمعه، با جمعی از مردم و نمازگزاران بصورت چهره به چهره دیدار کردند و پیگیری های لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات مراجعین را صورت دادند.

 اسدلله عباسی ظهر امروز(جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رستم آباد از توابع شهرستان رودبار با اشاره نقش حضور مسؤولان در بین مردم به منظور رسیدگی به حل مشکلات آنان اظهار کرد: بنده به عنوان خادم مردم گیلان همواره در بین مردم بوده و در تمامی نقاط گیلان حضور داشته و برای حل مشکلات آنان تلاش کردم زیرا حضور در بین مردم یک تکلیف برای مسؤولان است.

وی با بیان اینکه دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی اقداماتی را در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام داده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی عملیات در وعده صادق به وعده خود عمل کرده و مردم پیروزی مقتدرانه را جشن گرفتند زیرا تمامی قدرت‌های جهانی نتوانستند مانع اصابت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف از پیش تعیین شده شوند.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی در شهر غزه گفت: رژیم صهیونسیتی با اقدامات وحشیانه خود در فلسطین و غزه به منفور ترین‌ رژیم جهان تبدیل شده است.

عباسی با تاکید بر اشاعه فرهنگ جهاد و مقاومت در تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان افزود: بیداری اسلامی و ندا مظلومیت مردم فلسطین و غزه اکنون در تمامی جهان نمایان شده است به طوری که اکنون در دانشگاه های آمریکا شاهد اعتراض به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی و حمایت آمریکا از این رژیم هستیم.

وی یکی از اهداف دولت سیزدهم را تحقق کامل شعار سال و مردمی سازی اقتصاد دانست و بیان کرد: برنامه و سیاست دولت سیزدهم تحقق شعار سال و مردمی سازی اقتصاد است و برای اجرایی شدن این امر شبانه روز تلاش می‌کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در کشور و گیلان هیچ مشکلی در تأمین کالای اساسی وجود ندارد، تصریح کرد: علیرغم همه فشارها در تأمین کالای اساسی به خوبی عمل کرده و تمامی کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در گیلان در انبارها وجود داشته و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


کد خبر 107093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد