پیام تبریک مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت روز روانشناس و مشاور

️حسن شرفی مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی، طی پیامی، فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت و از زحمات همکاران روانشناس و مشاوره مجموعه بهزیستی استان، تقدیر کرد.

ب️سمه تعالی

امروزه بخش عمده سلامت جامعه را، بعد سلامت روانی اجتماعی آن تشکیل می دهد و نیاز جامعه به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود؛ لذا این نیازمندی، اهمیت و جایگاه ویژه این خدمات ارزشمند را نمایانگر می سازد، به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات ارزشمند خود، روانشناسان را امانتداران اسرار مردم می نامند.
️نُهم اردیبهشت؛ روز ملی روان‌شناس و مشاور، فرصتی است تا تلاش‌های اثربخش متخصصان روان‌شناسی و مشاوره ارج نهاده شود؛ کارشناسانی که دغدغه حرفه‌ای ایشان، التیام بخشیدن رنج‌های روان‌شناختی و گره‌گشایی از مسائل تحصیلی، شغلی، ارتباطی و معنوی انسان‌هایی است که در این زمینه‌ ها به خدمات تخصصی نیاز دارند.
️اینجانب، لازم دانستم ضمن گرامیداشت روز ملی روانشناس و مشاوره و تبریک این روز به کلیه روانشناسان و مشاورین شاغل در مجموعه بهزیستی استان خراسان جنوبی، از زحمات و تلاش های بی شائبه و خدمات ارزشمند، تاثیر گذار و راه گشای این سرمایه های اجتماعی تقدیر و تشکر نمایم. از درگاه ایزد منان توفیق خدمت و تداوم صحت و سلامتی شما عزیزان را خواستارم.

                                                                                                                                                                                                                     حسن شرفی

                                                                                                                                                                                                                        مدیرکل

کد خبر 106651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد