دوی همگانی با بزرگسالان اتیسم در ماهشهر برگزار شد

جمعه ۷ اردیبهشت ماه ،رویداد "هم‌مسیر اتیسم" در ماهشهر و همزمان با تهران و رشت مجموعا با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،غلامعلی جعفری ،معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در این مراسم بیان کرد:"هم‌مسیر اتیسم" دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، و گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

جعفری تصریح کرد:این روزها در ماه جهانی اتیسم ( از ۱۴ فروردین تا ۱۴ اردیبهشت)   ماهی که اتیسم بیش از گذشته به جامعه معرفی می شود هستیم و خانواده های افراد مبتلا به اختلال طیف اتیسم از زمان تشخیص تا پایان عمر درحال دوندگی هستند بی آنکه مدال خط پایانی در کار باشد.

وی افزود:امروز جمع شدیم تا در اقدامی نمادین بصورت ملی و  همزمان با دو شهر رشت و تهران با خانواده های اتیسم هم مسیر شویم  و به منظور معرفی اتیسم به همگان قدم برداریم.

شایان ذکر است، این مراسم به همت انجمن خیریه سرای مهر اتیسم  ماهشهر در پارک مهر و ماه شهرستان ، همراه با اجرای مسابقات ورزشی با حضور گرم و پرشور مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از خانواده های افراد مبتلا به اختلال طیف اتیسم برگزار شد.

کد خبر 106646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد