تسریع در تکمیل و ساخت پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شهرستان شفت

مدیرکل بهزیستی گیلان در نشست بررسی وضعیت پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت، بر لزوم تسریع و از سرگیری عملیات ساخت و ساز این پروژه تاکید کرد و گفت: با اتخاذ تمهیدات ویژه و هماهنگی های لازم، عملیات تکمیل پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت در سال جاری با سرعت بیشتری آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، نشست بررسی ویژه وضعیت پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی شفت صبح روز ششم اردیبهشت ماه، با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر فرشیدی سربازرس گروه تولیدی اداره کل بازرسی گیلان، رقیه کیوان خسرو معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان و سایر مسئولین و کارشناسان بهزیستی در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست ضمن تاکید بر لزوم تسریع و از سرگیری عملیات ساخت و ساز پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر شفت؛ اظهار کرد: تامین مسکن مددجویان، از اولویت های سازمان بهزیستی است و همواره در جهت تحقق این مهم تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۵ کلید خورد و هنوز به مددجویان تحویل داده نشد خاطر نشان کرد: با نظارت ویژه و مستقیم  بازرسی استان و اداره کل راه و شهرسازی طی هماهنگی های صورت گرفته و اتخاذ تمهیدات لازم، هرگونه موانع و مشکلات در جهت تکمیل این پروژه می بایست برطرف شود تا هرچه سریعتر عملیات ساخت و ساز باقیمانده ادامه یابد که مددجویان عزیز هرچه زودتر صاحب خانه شوند.

طوفانی افزود : متوقف شدن عملیات ساخت و ساز به دلایل مختلف از جمله عدم اختصاص تسهیلات بانکی در سالهای گذشته باعث شد که تحویل واحدهای این پروژه به طول بیانجامد اما تمام تلاش مسئولین اداره کل بهزیستی گیلان در سال جاری این است که این پروژه به اتمام برسد و مددجویان عزیز کلید منازل خود را تحویل بگیرند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان، خانه دار شدن و تامین رفاه هر یک از مددجویان بهزیستی را از وظایف و اهداف اصلی سازمان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری کلیه موانع و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در سراسر استان در راستای خانه دار شدن برطرف شود و موجبات رضایت و آسودگی خاطر مددجویان فراهم گردد.

کد خبر 106517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد