دیدار ریاست بهزیستی شاهین دژ با فرمانده سپاه شهرستان

بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ریاست بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناس اداره و مراکز تحت نظارت بهزیستی با فرمانده سپاه شاهین دژ دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان ریاست بهزیستی شهرستان شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره و همچنین کارکنان مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ دیدار و این روز بر پاسداران ایران اسلامی تبریک گفت .
وی افزود ؛ سپاه پاسداران یک ارتش یا یک نیروی نظامی مانند آنچه در سایر کشورها وجود دارد نیست. سپاه پاسداران که تشکیل آن برای حراست و دفاع از انقلاب اسلامی بود، دارای دو سرمایۀ ویژه بود که این دو سرمایۀ ویژه کمتر در نیروهای مسلح کشورهای دیگر دیده می‌شود .
داداشیان تصریح کرد ؛ سپاه باید دژ مستحکم و پناه همۀ مردم اعم از مسلمان، غیرمسلمان، شیعه، سنی، زن، مرد، روستایی، شهری و تمام مردم ایران باشد. وقتی مردم سپاه پاسداران را می‌بینند یا پاسداری را در گوشه‌ای می‌بینند، باید احساس امنیت و آرامش کنند و او را دژ مستحکم و مدافع حقوق خود بیابند.
گفتنی است در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن قدردانی از کارکنان بهزیستی در خصوص خدمت رسانی به جامعه هدف کار در بهزیستی و خدمت به محرومین را عبادت دانست .

کد خبر 106391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد