پرداخت ۴۲ میلیون تومانی هزینه های دارو و درمان معلولین و مددجویان بهزیستی چالدران توسط هلال احمر شهرستان

تعامل بهزیستی و هلال احمر شهرستان چالدران منجر به ارائه خدمات اثر بخش از جمله پرداخت هزینه های دارو ودرمانی جامعه هدف بهزیستی به مبلغ ۴۲ میلیون تومان از طرف هلال احمر شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ؛

مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران بیان داشت : بهزیستی و هلال احمر ماموریت ها و فعالیت های هم جنس دارند و اکنون ما در قالب هر نوع تفاهم نامه ای با این سازمان در زمینه های مختلف همکاری داریم ، هلال احمر و بهزیستی در زمینه های کاری گوناگون و متفاوتی میتوانند با یکدیگر همکار و هماهنگ باشند چه تخصصی چه غیر تخصصی وباید این تعامل و هم افزایی بیش از پیش گسترش یابد.
سلماسی اذعان داشت : تلاش هر دو سازمان برای رفع مشکلات مردم است و همه مسئولان موظف هستند این مسئولیت را در جهت خدمت به مردم بصورت واقعی به دور از ادعا و تظاهر به خوبی انجام دهند و خدمت به مردم اتفاق نمی افتد مگر با همین رویکرد تعاملی و اشتراک گذاری و همسویی و همراهی تمام دستگاه ها و مردم.
سلماسی با قدردانی از حمایت های مجموعه هلال احمر در پرداخت هزینه های درمانی معلولین و مددجویان به مبلغ ۴۲ میلیون تومان گفت : تلاشهای رمضان زاده رئیس هلال احمر شهرستان در مساعدت به جامعه هدف بهزیستی و نگاه باز و اجتماع محور ایشان در شهرستان قابل تقدیر است.

کد خبر 106313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد