روز ملی گفتار درمانی بر گفتار درمانگران مبارک

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن انتشار پیامی، روز ملی گفتار درمانی را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

اول اردیبهشت‌ماه در تقویم رسمی ایران، سالروز بزرگداشت استاد سخن، فخر کلام پارسی، سعدی شیرازی است که به‌عنوان روز ملی گفتاردرمانی انتخاب شده است و این روز فرصت مغتنمی است برای پرداختن و توجه به اهمیت زبان  و گفتار و قدردانی از زحمات گفتار درمانانی که به افراد دارای اختلالات گفتاری کمک شایانی می‌کنند.

گفتار و زبان، یکی از ارزنده ترین پل های ارتباطی انسان با دیگران است اما افرادی همچون کودکان اتیسم، کم‌توانان ذهنی، مبتلایان به اختلالات شنوایی، کودکان بیش فعال و افراد دیگری که دارای مشکلات گفتاری و زبان بوده و در بکارگیری از این نعمت با مشکل مواجهند اما خوشبختانه به همت همکاران ساعی و خدوم جامعه گفتار درمانی شاغل در بهزیستی استان، خدمات گفتار درمانی به صورت رایگان به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌شود و این افراد نیز می‌توانند از لذت شیرین ارتباط مؤثر با عزیزانشان بهره‌مند شوند.

در این روز فرخنده، جا دارد تا ضمن عرض خداقوت به تمامی گفتاردرمانان دلسوز، دغدغه‌مند و سخت کوش کشور عزیزمان ایران، روز ملی گفتار درمانی را تبریک بگوییم و از خداوند متعال برای این عزیزان تلاشگرمان، بهروزی و کامیابی مسئلت نماییم.

امید است تا با لطف پروردگار متعال و تلاش گفتاردرمانان عزیز، گامهای بزرگی در آسیب شناسی و حل مشکلات گفتاری و زبانی برداریم.

                                                                                                                                                                                                                          حامدرضایی
                                                                                                                                                                                                                مدیرکل بهزیستی استان

کد خبر 106111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد