مشکلات مناسب سازی  شهری را به سامانه معبر اطلاع دهید

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت سامانه معبر خبر داد و گفت:"سامانه معبر" بعنوان یک پل ارتباطی بین ستاد مناسب سازی  با معلولین  است  تا از این طریق شاهد تسهیل در امر مناسب سازی معابر و اماکن عمومی معلولین و دریافت احقاق حقوق این قشر از جامعه باشیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو تصریح کرد :سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ راهی برای ارتباط مستقیم شهروندان جهت بهبود وضعیت تردد در جامعه  است و شهروندان در سطح استان مخصوصا افراد دارای معلولیت ،جانبازان، سالمندان و..... می‌توانند با ارسال پیامک به  این سامانه مشکلات و شکایات خود را در خصوص  مشکلات  مناسب سازی فضاهای شهری و اداری  مطرح کنند .

 وی ادامه داد :کارشناسان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور پس از بررسی دقیق , موضوع را جهت پیگیری به کارشناسان استانی ارجاع خواهند داد.

وی افزود: دبیرخانه های استانی حداکثر پس از ۷۲ ساعت از دریافت پیام ، موضوع را به دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اعلام و در صورت عدم وصول پاسخ مراتب طی دو مکاتبه با فاصله حداکثر ۱۵روز پیگیری‌ نموده و نتیجه نهایی را به دبیرخانه ستاد بهزیستی کشور اعلام خواهند نمود.

خدابنده لو با بیان اینکه مناسب سازی شهری یک انتخاب نیست یک التزام قانونی است، گفت:  مناسب سازی محیط شهری یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی است و مناسب سازی معابر شهری مطالبه به حق افراد دارای معلولیت است.

کد خبر 105924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد