تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ ازدواج آسان بهزیستی استان بوشهر توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری

در آیینی از فعالان عرصه فرهنگ ازدواج آسان در بهزیستی استان بوشهر توسط دکتر اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرتجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر اکبر پورات معاون سیاسی امنیتی استانداری اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی(ع) جشن ازدواج آسان ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: برای ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بیش از چهار میلیارد تومان جهیزیه تأمین شد که باید از همکاری استانداری بوشهر، شورای راهبردی پتروشیمی‌های استان، نیروگاه اتمی بوشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان قدردانی داشته باشیم.
وی افزود: در سال گذشته در این راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار گردید و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.
پورات با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روز افزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین تأمین مسکن جوانان و مزدوجین از جمله اولویت‌های ما در استان است که استاندار بوشهر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته اند و ضروری است دستگاه‌های مرتبط در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش آفرینی بسزایی داشته باشند.
همچنین دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از نگاه ویژه استاندار و معاونین حوزه استاندار به جامعه هدف در راستای توانمند سازی این عزیزان اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی هایی که توسط کارشناسان خدوم بهزیستی صورت خواهد گرفت از تمامی امکانات و ظرفیتها جهت خدمات تخصصی و شایسته به جامعه هدف کوشا باشیم.
در پایان با اهداء لوح تقدیر از فعالین حوزه امر ازدواج آسان در بهزیستی استان توسط دکتر پورات تجلیل به عمل آمد.
کد خبر 105889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد