دررسانه|یکهزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد

دزفول – ایرنا - یکهزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال تهیه و روز دوشنبه طی آیینی بین مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دزفول در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این بسته‌های معیشتی شامل هفت قلم از جمله برنج، روغن، چای، سویا، ماکارونی، قند و رب گوجه فرنگی هستند که با همت خیرین تهیه شده‌اند.

نورمحمد پیلوار با بیان اینکه دزفول جزو شهرستان‌های شاخص از نظر کمک‌های خیران است، افزود: اداره بهزیستی شهرستان دزفول در راستای کمک‌های معیشتی و ارتقای سطح خدماتی به مددجویان خود نیاز به کمک نیکوکاران دارد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را پنج میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: هفت قلم کالا و توزیع گوشت قرمز در میان مددجویان این سازمان نیز در دستور کار است که با توجه به رعایت شرایط بهداشتی، توزیع این گوشت‌ها به طور جداگانه انجام می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی دزفول گفت: دزفول از نظر کمک‌های مردمی به بهزیستی اگرچه در رتبه نخست خوزستان قرار دارد ولی با توجه به طیف مختلف خدمات اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به مددجویان، افزایش همراهی خیران با این سازمان مورد انتظار است.

وی افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کل کمک‌های نقدی خیران دزفول در سال گذشته بوده است که ضمن تجلیل از این خیران، از شهروندان و سایر خیران نیز برای کمک به این سازمان دعوت می‌شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش بهزیستی دزفول هستند و از خدمات این سازمان خدماتی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 105594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد