🔸سپیددشت[] پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان در ایستگاه راه آهن و روستای بیشه

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی بیش از ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به یازده نفر از مددجویان تحت پوشش در ایستگاه راه آهن و روستای بیشه از طریق معرفی به بانڪ های عامل پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان مدیر کل بهزیستی گفت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی بیش از ۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به یازده نفر از مددجویان تحت پوشش در ایستگاه راه آهن و روستای بیشه از طریق معرفی به بانڪ های عامل پرداخت شده است.
همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از یازده مورد تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی به جامعه هدف پرداخت شده است که سه مورد آن بصورت سرمایه کار و  تسهیلات بلاعوض بوده است.
عمودی زاده اعطای تسهیلات ڪارآفرینی و اشتغال را گوشه ای از فعالیت های سازمان بهزیستی برشمرد و افزود: این تسهیلات با بهره پایین به مددجویان پرداخت می شود و در راستای ایجاد شغل هایی همچون دامداری، خیاطی و آرایشگری پرداخت شده است که امیدواریم جامعه هدف بتوانند با داشتن درآمدی پایدار از چرخه حمایت بهزیستی خارج شوند و زندگی مستقلی را تجربه کنند.
عمودی زاده گفت: برای ایجادفرصت های شغلی اعتباری که به استان لرستان تخصیص یافته بود مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بود که با تلاش و پیگیری همکاران در معاونت مشارڪت ها  به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت و توانستیم بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سال گذشته ایجاد کنیم.

کد خبر 105402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد