دعوت سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

اسماعیل دامیار سرپرست  اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان روزه دار، از آحاد مردم و خانواده بزرگ بهزیستی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  کهگیلویه و بویراحمد / در متن پیام چنین آمده است : 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، نماد وحدت مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز، جهان نظاره‌گر تلألؤ وحدت جهان اسلام و پیوند عمیق انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است.

روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را بااشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند. .  حادثه تروریستی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز در دمشق، استمرار جنایت های وحشیانه و وقاحت بار رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین و نسل کشی ساکنین غزه و نشانه دیگر از سرخوردگی و عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم شریف و ولایتمدار استان، به ویژه همکاران گرانقدر و خانواده  بزرگ بهزیستی دعوت می نمایم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) جهت  شرکت در راهپیمایی روز قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق نمایند.  

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 105265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد