آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام است

بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری متن بیانیه به شرح زیراست:

" بدون تردید موضوع فلسطین یک مسأله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی ناپذیر از جهان اسلام است که در این راستا هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود فرض می داند.

روز قدس، یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اشغالگران قدس شریف به پا خاسته اند.

همانگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عنوان فرمودند: مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است.


کارکنان اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره)، همگام با آحاد مردم شریف و روزه دار، یکبار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین، مردم بی پناه غزه، حمایت قاطع از جبهه مقاومت و دیگر مردم تحت ستم منطقه  و به خونخواهی شهادت سرداران بزرگ میهنمان سر خواهند داد و از همه آحاد مردم شریف استان نیز برای حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز قدس امسال و به نمایش گذاشتن وحدت، همدلی و اعلام انزجار از رفتارهای ظالمانه و مردود رژیم غاصب صهیونیستی دعوت به عمل می آورند. "

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 105246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد