پیام مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی اتیسم

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل پیامی را به مناسبت روز جهانی آگاه‌سازی اتیسم منتشر کرد. در متن پیام آمده است:

همه ساله دوم آوریل به عنوان روز جهانی آگاه‌سازی از اتیسم نامگذاری شده که امسال با ۱۴ فروردین ماه مصادف گشته است. اتیسم یا اختلال در خود ماندگی طیفی از اختلالات را شامل می‌شود که امروزه باید مردم نسبت به این اختلال و برخورد صحیح با افراد مبتلا به اتیسم، به آگاهی کافی برسند.

افراد مبتلا به اتیسم همچون فرشتگانی مهربان در بین ما زندگی می‌کنند و ما باید این را بدانیم که روح مهربان آنان به درک، عشق، آموزش و حمایت نیاز دارد و آنها نیز مثل سایر افراد جامعه، از حقوق ویژه ای برخوردارند تا همچون دیگران مطابق با خواسته هایشان برای زندگی خود تصمیم بگیرند.

امسال نیز با شعار"اتیسم و رسالت اجتماعی همگان"، سعی بر این داریم تا از طریق شناخت ویژگی های افراد دچار این اختلال، با خانواده های دارای عضو با اختلال اتیسم، همدلی و همراهی داشته باشیم و با ارائه خدمات به این افراد و خانواده آنها، در راستای توانمند سازی این عزیزان گام برداریم.

بر خود واجب می‌دانم تا ضمن تبریک این روز به خانواده های دارای فرد مبتلا به اختلال طیف اتیسم، خداقوت ویژه ای به کارشناسان و مدیران مراکز ارائه دهنده خدمات به کودکان دارای اتیسم گفته و از خداوند منان برای تمامی تلاشگران در این عرصه، موفقیت و توفیق مسئلت نمایم. امید است در سال جدید با تلاش‌های مجدانه و مجاهدانه دست اندرکاران امر، شاهد گسترش کمی و کیفی خدمات مورد نیاز خانواده های دارای فرزند با اختلال طیف اتیسم، باشیم.

                                                                                                                                                                                        حامد رضایی
                                                                                                                                                                             مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 105107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد